2011-04-30
 11:40:01

Grillning och fotboll

Hade en mycket trevlig kväll igår! Först blev det grillning hos Erica och Christian innan vi gick bort till fotbollsplanen för att kolla på när FK Älmeboda/Linneryd vann över Tingsryd United, härligt! Och efter det gick vi hem till Erica och Chriistian igen och snackade lite skit innan det var dags att gå hem och lägga sig.

Idag vaknade jag tidigt, har blivit en otroligt jobbig ovana. Vaknar och är hungrig, så måste ju stiga upp och äta. Sen blir jag trött mitt på dagen istället, jobbigt! Nu ska jag strax in i duschen och fixa iordning mig lite. Christians mamma, Carmen, fyller år idag så vi ska bort och fira henne nu på dagen. Sen blir de att sticka hem och byta om och packa lite och sen ner till Hanna för att grilla och ha förfest innan det bar av till Ladan för pubafton. Första gången jag är ute så när jag är nykter, kan bli spännande. För en gång skull är det jag som kommer ha koll på alla andra, haha!

Det funkade bra att ha peruken igår. Kändes som att den åkte upp där bak hela tiden, men det funkade ändå bra och jag kommer nog vänja mig vid den. Så även ikväll när vi ska iväg åker den på. Behöver nog bara fixa till luggen lite.
Stör mig på att vi klippte luggen för kort när vi klippte till peruken, men de vänjer jag väl mig också vid, får sätte upp de med ett spänne och lite så.
Bild kommer nog imorgon, orkar inte ta fram kameran nu och lägga in bilderna nu och senare idag hinner jag inte!

Ha en bra Valborg mina vänner!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: